II TIRADA CAMPIONAT PER EQUIPS MALLORCA I BALEARS
Aquesta tirada es va celebrar a n'es camp de tir de Son Servera, Mallorca. Normalment a la de Balears ens desplaçam de illa en illa, però aquesta vegada no ha pogut ser, hi havia problemes amb els horaris d'avió i vaixell. Però la ferem a distància i tot va anar molt be.
Ha una tirada per equips, cada club tria 5 tiradors, d'una distància de 30 pases. Acumulam punts durant ses dues rodades de 10 pedres cada una. Sumats aquests punts es fa una classificació on es triaran els 5 primers equips de sa segona rodada. Amb el marcador a 0 es fa sa segona rodada amb 10 pedres cada un, sempre a la mateixa distància. And the winner is...?

Club Foners de Mallorca
Club Foners de Felanitx
...
Mos ho pasam pipa!!! jajaja
II TIRADA CAMPEONATO DE MALLORCA Y BALEARES

Esta tirada se celebró en el campo de tiro de Son Servera, Mallorca. Normalmente a la de Baleares nos desplazamos de isla en isla, pero esta vez no ha podido ser, había problemas con los horarios de avión y barco. Pero la hicimos a distancia y todo fue muy bien.
En una tirada por equipos, cada club elige 5 tiradores, de una distancia de 30 pasos. Acumulamos puntos durante las dos rondas de 10 piedras cada una. Sumados estos puntos se hace una clasificación donde se elegirán los 5 primeros equipos de su segunda rodada. Con el marcador a 0 se hace sa segunda ronda con 10 piedras cada uno, siempre a la misma distancia. And the winner is ...?

















